. Розробки уроків з трудового навчання. 5 клас - Розробки уроків з трудового навчання - Каталог статей - Сайт вчителя трудового навчання
Мій сайт
Неділя, 13.07.2025, 22:18
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Категорії розділу
Розробки уроків з трудового навчання. 1 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 2 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 3 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 4 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 5 клас [6]
Розробки уроків з трудового навчання. 6 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 7 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 8 клас [29]
Розробки уроків з трудового навчання. 9 клас [0]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Розробки уроків з трудового навчання » Розробки уроків з трудового навчання. 5 клас

У категорії матеріалів: 6
Показано матеріалів: 1-6

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Тема: Технологія пиляння фанери та ДВП
Мета: формувати в учнів поняття про послідовність різання та уявлення про технологію пиляння фанери та ДВП; ознайомити з будовою і призначенням столярних пилок, лобзика: формувати початкові вміння випилювання лобзиком; розвивати навички самоконтролю, логічного, абстрактного мислення; виховувати культуру праці.
Ключові поняття: різання, пиляння, різець, клин, пропил, лобзик, столик для випилювання, струбцина, баранцева гайка.
Об’єкти практичної діяльності учнів: деталі проектної діяльності учнів.
Обладнання: столярний верстак, заготовки з фанери (ДВП), плакати з деревообробки, інструменти для пиляння фанери та ДВП: лобзик, столик для випилювання, запасні пилочки для лобзика, шило.
Тип уроку: комбінований.

Розробки уроків з трудового навчання. 5 клас | Переглядів: 2514 | Додав: SanSeich | Дата: 25.02.2014 | Коментарі (0)

Тема: Технологія розмічання деталей
Мета: закріпити поняття про графічні зображення (ескіз, креслення) та особливості їх виконання із застосуванням різних типів ліній; ознайомити з умовними позначеннями на графічних документах; розширити знання про будову, призначення та прийоми використання вимірювальних і розмічальних інструментів; формувати вміння вимірювання та розмічання виробів плоскої форми; розвивати технічне мислення та творчі здібності; виховувати вимогливість до точності вимірювання, акуратність та бережливість.
Ключові поняття: ескіз, креслення, вимірювання, розмічання, базові лінії, базова крайка, шаблон.
Об’єкти практичної діяльності учнів: заготовки з фанери (ДВП), креслення (ескіз) виробу.
Обладнання: столярний верстак, масштабна лінійка, кутник, циркуль, олівець, шаблони, зображення виробів (деталей) плоскої форми.
Тип уроку: комбінований.

Тема: Основи креслення
Мета: дати поняття про графічний документ, креслення та ескіз; ознайомити з типами ліній, застосуванням умовних позначень, призначенням та застосуванням креслярського інструменту; розвивати вміння виконувати графічні зображення, навички нанесення умовних позначень.
Ключові поняття: графічний документ, креслення, ескіз, одиниці вимірювання, суцільна товста лінія, суцільна тонка лінія, штрихова лінія, штрихпунтрна лінія, штрихпунктирна з двома точками лінія, розмірні числа, розмірна лінія, виносна лінія, умовні позначення на графічних документах.
Об’єкти практичної діяльності учнів: виконання ескізів виробів, які мають площинну форму.
Обладнання: креслярський інструмент, аркуші паперу в клітинку, набір зразків виробів, відрізок шпагату, поділений на 12 рівних частин; ескізи різних виробів.
Тип уроку: комбінований.


Тема: Властивості конструкційних матеріалів
Мета: ознайомити учнів з механічними та технологічними властивостями фанери та ДВП, їх застосуванням; формувати поняття твердість, міцність, пружність, пластичність;розвивати вміння виконувати розрахунок кількості матеріалу, потрібної для виготовлення виробу; виховувати почуття відповідальності та бережливого ставлення до навколишнього середовища.
Ключові поняття: фанера, деревоволокниста плита (ДВП), міцність, твердість, пружність.
Об’єкти практичної діяльності учнів: заготовки фанери та ДВП, зразки виробів проектно-технологічної діяльності учнів.
Обладнання: зразки фанери та ДВП.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Тема: Види конструкційних матеріалів. Фанера, ДВП
Вивчення зазначеної теми передбачає ознайомлення учнів з видами конструкційних матеріалів, технологічними властивостями та технікою і технологією обробки деревини; формування вмінь застосувати свої знання на практиці.
Мета: ознайомити учнів з різними видами деревних конструкційних матеріалів, особливостями їхньої будови, властивостями та способами виготовлення, породами деревини та її значенням як конструкційного матеріалу для різних галузей господарювання; розвивати вміння визначати та враховувати розташування річних шарів на заготовках з деревини та при виготовленні фанери; виховувати почуття відповідальності та бережливого ставлення до навколишнього середовища.
Ключові поняття: конструкційні матеріали, деревина, породи деревини, шпон, фанера, деревоволокнисті плити.
Об’єкти практичної діяльності учнів: зразки різних порід деревини та інших конструкційних матеріалів.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Тема: Вступ. Організація праці в шкільній майстерні
Мета: Ознайомити учнів із значенням праці в житті людини, зі змістом роботи в майстернях, розпорядком та безпекою праці в шкільній навчальній майстерні, робочим місцем та його організацією; зацікавити вивченням предмета; розвивати інтерес до техніки та технологій, прищеплювати працелюбність і творче ставлення до праці; виховувати організованість у роботі та відповідальність за свої дії.
Ключові поняття: робоче місце, об’єкт праці, техніка, технологія, технологічна діяльність, безпека праці, виробнича санітарія.
Об’єкти практичної діяльності учнів: обладнання шкільних майстерень.
Обладнання: зразки учнівських виробів, плакати з правилами внутрішнього розпорядку та безпеки праці в шкільних навчальних майстернях.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Форма входу

Пошук

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2025 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz