. Розробки уроків з трудового навчання - Каталог статей - Сайт вчителя трудового навчання
Мій сайт
Неділя, 13.07.2025, 21:23
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Категорії розділу
Розробки уроків з трудового навчання. 1 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 2 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 3 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 4 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 5 клас [6]
Розробки уроків з трудового навчання. 6 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 7 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 8 клас [29]
Розробки уроків з трудового навчання. 9 клас [0]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Розробки уроків з трудового навчання

У розділі матеріалів: 35
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 4 »

Тема: Технологія пиляння фанери та ДВП
Мета: формувати в учнів поняття про послідовність різання та уявлення про технологію пиляння фанери та ДВП; ознайомити з будовою і призначенням столярних пилок, лобзика: формувати початкові вміння випилювання лобзиком; розвивати навички самоконтролю, логічного, абстрактного мислення; виховувати культуру праці.
Ключові поняття: різання, пиляння, різець, клин, пропил, лобзик, столик для випилювання, струбцина, баранцева гайка.
Об’єкти практичної діяльності учнів: деталі проектної діяльності учнів.
Обладнання: столярний верстак, заготовки з фанери (ДВП), плакати з деревообробки, інструменти для пиляння фанери та ДВП: лобзик, столик для випилювання, запасні пилочки для лобзика, шило.
Тип уроку: комбінований.

Розробки уроків з трудового навчання. 5 клас | Переглядів: 2514 | Додав: SanSeich | Дата: 25.02.2014 | Коментарі (0)

Тема: Технологія розмічання деталей
Мета: закріпити поняття про графічні зображення (ескіз, креслення) та особливості їх виконання із застосуванням різних типів ліній; ознайомити з умовними позначеннями на графічних документах; розширити знання про будову, призначення та прийоми використання вимірювальних і розмічальних інструментів; формувати вміння вимірювання та розмічання виробів плоскої форми; розвивати технічне мислення та творчі здібності; виховувати вимогливість до точності вимірювання, акуратність та бережливість.
Ключові поняття: ескіз, креслення, вимірювання, розмічання, базові лінії, базова крайка, шаблон.
Об’єкти практичної діяльності учнів: заготовки з фанери (ДВП), креслення (ескіз) виробу.
Обладнання: столярний верстак, масштабна лінійка, кутник, циркуль, олівець, шаблони, зображення виробів (деталей) плоскої форми.
Тип уроку: комбінований.

Тема: Основи креслення
Мета: дати поняття про графічний документ, креслення та ескіз; ознайомити з типами ліній, застосуванням умовних позначень, призначенням та застосуванням креслярського інструменту; розвивати вміння виконувати графічні зображення, навички нанесення умовних позначень.
Ключові поняття: графічний документ, креслення, ескіз, одиниці вимірювання, суцільна товста лінія, суцільна тонка лінія, штрихова лінія, штрихпунтрна лінія, штрихпунктирна з двома точками лінія, розмірні числа, розмірна лінія, виносна лінія, умовні позначення на графічних документах.
Об’єкти практичної діяльності учнів: виконання ескізів виробів, які мають площинну форму.
Обладнання: креслярський інструмент, аркуші паперу в клітинку, набір зразків виробів, відрізок шпагату, поділений на 12 рівних частин; ескізи різних виробів.
Тип уроку: комбінований.


Тема: Властивості конструкційних матеріалів
Мета: ознайомити учнів з механічними та технологічними властивостями фанери та ДВП, їх застосуванням; формувати поняття твердість, міцність, пружність, пластичність;розвивати вміння виконувати розрахунок кількості матеріалу, потрібної для виготовлення виробу; виховувати почуття відповідальності та бережливого ставлення до навколишнього середовища.
Ключові поняття: фанера, деревоволокниста плита (ДВП), міцність, твердість, пружність.
Об’єкти практичної діяльності учнів: заготовки фанери та ДВП, зразки виробів проектно-технологічної діяльності учнів.
Обладнання: зразки фанери та ДВП.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Тема: Види конструкційних матеріалів. Фанера, ДВП
Вивчення зазначеної теми передбачає ознайомлення учнів з видами конструкційних матеріалів, технологічними властивостями та технікою і технологією обробки деревини; формування вмінь застосувати свої знання на практиці.
Мета: ознайомити учнів з різними видами деревних конструкційних матеріалів, особливостями їхньої будови, властивостями та способами виготовлення, породами деревини та її значенням як конструкційного матеріалу для різних галузей господарювання; розвивати вміння визначати та враховувати розташування річних шарів на заготовках з деревини та при виготовленні фанери; виховувати почуття відповідальності та бережливого ставлення до навколишнього середовища.
Ключові поняття: конструкційні матеріали, деревина, породи деревини, шпон, фанера, деревоволокнисті плити.
Об’єкти практичної діяльності учнів: зразки різних порід деревини та інших конструкційних матеріалів.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Тема: Вступ. Організація праці в шкільній майстерні
Мета: Ознайомити учнів із значенням праці в житті людини, зі змістом роботи в майстернях, розпорядком та безпекою праці в шкільній навчальній майстерні, робочим місцем та його організацією; зацікавити вивченням предмета; розвивати інтерес до техніки та технологій, прищеплювати працелюбність і творче ставлення до праці; виховувати організованість у роботі та відповідальність за свої дії.
Ключові поняття: робоче місце, об’єкт праці, техніка, технологія, технологічна діяльність, безпека праці, виробнича санітарія.
Об’єкти практичної діяльності учнів: обладнання шкільних майстерень.
Обладнання: зразки учнівських виробів, плакати з правилами внутрішнього розпорядку та безпеки праці в шкільних навчальних майстернях.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Тема: Робота над проектом. Збір інформації, її аналіз.

Мета: навчити самостійно збирати інформацію, використовуючи різні джерела; розвивати вміння орієнтуватися в інформаційному просторі, ана-лізувати інформацію з різних точок зору, виділяти головне, висувати різні гіпотези, робити висновки; виховувати комунікативність.



Тема: Підготовка і планування роботи над проектом.

Мета: ознайомити зі змістом роботи над проектом «В’язання – старо¬винний цікавий корисний і захоплюючий вид рукоділля»; запропонувати ідеї виконання проекту; допомогти визначитися з темою, метою і задачами проекту, скорегувати план дій; розвивати уміння збирати, обробляти і ана-лізувати інформацію; виховувати дружелюбність, повагу один до одного.



Тема: Тематичний облік знань за розділами «Технологія вирощування рослин» і «Технологія догляду за тваринами». Проектна технологія.

Мета: оцінити рівень досягнень учнів за вивченими розділами; виявити недоліки у вивченні тем; ознайомити із проектною технологією, історією виникнення, видами проектів, послідовністю роботи над проектом, його захистом; розвивати уміння планувати свою роботу, формувати задачі про-екту, обґрунтовувати захист; виховувати особисту зацікавленість у здобутті знань, здатність працювати з іншими членами над проектом, виконуючи всілякі соціальні ролі (лідера, виконавця, посередника тощо).

Обладнання, матеріали, наочність: деякі види проектів з трудового навчання та інших предметів (інформаційні, творчі та ін.).



Тема: Первинна переробка продукції тваринництва.

Мета: ознайомити із технологією переробки м’ясо-молочної продук¬ції, розвивати бажання використовувати набуті знання на практиці; вихо¬вувати охайність і акуратність під час виконання практичної роботи.

Обладнання, матеріали, наочність: інструкційні картки, ілюстрації м’ясо-молочної продукції, продукти й інструменти для приготування напівфабрикатів.



Форма входу

Пошук

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2025 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz