Тема: Робота над проектом. Збір інформації, її аналіз.
Мета: навчити самостійно збирати інформацію, використовуючи різні джерела; розвивати вміння орієнтуватися в інформаційному просторі, ана-лізувати інформацію з різних точок зору, виділяти головне, висувати різні гіпотези, робити висновки; виховувати комунікативність.
Тема: Підготовка і планування роботи над проектом.
Мета: ознайомити зі змістом роботи над проектом «В’язання – старо¬винний цікавий корисний і захоплюючий вид рукоділля»; запропонувати ідеї виконання проекту; допомогти визначитися з темою, метою і задачами проекту, скорегувати план дій; розвивати уміння збирати, обробляти і ана-лізувати інформацію; виховувати дружелюбність, повагу один до одного.
Тема: Тематичний облік знань за розділами «Технологія вирощування рослин» і «Технологія догляду за тваринами». Проектна технологія.
Мета: оцінити рівень досягнень учнів за вивченими розділами; виявити недоліки у вивченні тем; ознайомити із проектною технологією, історією виникнення, видами проектів, послідовністю роботи над проектом, його захистом; розвивати уміння планувати свою роботу, формувати задачі про-екту, обґрунтовувати захист; виховувати особисту зацікавленість у здобутті знань, здатність працювати з іншими членами над проектом, виконуючи всілякі соціальні ролі (лідера, виконавця, посередника тощо).
Обладнання, матеріали, наочність: деякі види проектів з трудового навчання та інших предметів (інформаційні, творчі та ін.).
Мета: ознайомити із технологією переробки м’ясо-молочної продук¬ції, розвивати бажання використовувати набуті знання на практиці; вихо¬вувати охайність і акуратність під час виконання практичної роботи.
Обладнання, матеріали, наочність: інструкційні картки, ілюстрації м’ясо-молочної продукції, продукти й інструменти для приготування напівфабрикатів.
Мета: ознайомити учнів з особливостями розведення і утримання водоплавної птиці (гусей і качок); формувати вміння порівнювати, уза-гальнювати, робити висновки; сприяти усвідомленню ролі птахівництва у житті людини.
Обладнання, матеріали, наочність: ілюстрації журналів із видами порід гусей, качок.
Тема: Первинна переробка продукції рослинництва. Поняття про умови зберігання врожаю.
Мета: ознайомити зі способами заготівлі та первинної переробки ово¬чів, умовами зберігання врожаю, технологією соління, квашення, консер¬вації, маринування; навчити порівнювати ці технології та використовувати їх під час домашньої заготівлі; виховувати культуру праці.
Обладнання, матеріали, наочність: інструкційні картки, продукти для квашення, ножі, дощечка, миска, каструлі.
Мета: познайомити із породами плодових дерев нашого регіону, зі способами розмноження та догляду; формувати вміння використовувати садовий інвентар, дотримуючись правил техніки безпеки.
Тема: Технологія вирощування кукурудзи та картоплі. Тематичний облік знань за розділом «Раціональне ведення домашнього господарства».
Мета: ознайомити з агротехнікою вирощування картоплі та кукурудзи, підготовкою ґрунтів, доглядом та біологічною стиглістю культур; розвива¬ти вміння аналізувати і систематизувати свої знання; оцінити досягнення учнів та виявити недоліки.
Обладнання, матеріали, наочність: плоди картоплі та кукурудзи, ілю-страції сільськогосподарських машин.
Тема: Харчова цінність риби та рибних продуктів. Страви з риби та рибних продуктів.
Мета уроку: спираючись на досвід учнів, розширити знання про харчо¬ву цінність риби та рибних продуктів, про прийоми обробки риби; навчити визначати доброякісність риби, готувати страви з риби; ознайомити з тер-мінами зберігання рибних продуктів; формувати в учнів самостійність, вміння порівнювати, робити висновки, сприяти вихованню дбайливого, шанобливого ставлення до своєї праці.
Обладнання, матеріали, наочність: таблиці «Сервірування столу», «Оформлення готових страв», ілюстрації, інструкційні картки, обробні дошки, столовий посуд, прибори для сервірування столу.
Тема: М’ясо, його значення для харчування людини. Доброякісність, терміни зберігання.
Практична робота. Приготування страв із м’яса та м’ясних продуктів.
Мета уроку: поглибити знання учнів про значення м’яса та м’ясних продуктів у харчуванні людини; вдосконалювати прийоми первинної та теплової обробки м’яса; застосовувати свої знання і вміння при виконанні практичної роботи; формувати навички до раціональної організації робо-чого місця; виховувати культуру харчування та поведінки за столом.