. Розробки уроків з трудового навчання. 8 клас - Розробки уроків з трудового навчання - Каталог статей - Сайт вчителя трудового навчання
Мій сайт
Неділя, 13.07.2025, 22:16
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Категорії розділу
Розробки уроків з трудового навчання. 1 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 2 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 3 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 4 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 5 клас [6]
Розробки уроків з трудового навчання. 6 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 7 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 8 клас [29]
Розробки уроків з трудового навчання. 9 клас [0]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Розробки уроків з трудового навчання » Розробки уроків з трудового навчання. 8 клас

У категорії матеріалів: 29
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Тема: Робота над проектом. Збір інформації, її аналіз.

Мета: навчити самостійно збирати інформацію, використовуючи різні джерела; розвивати вміння орієнтуватися в інформаційному просторі, ана-лізувати інформацію з різних точок зору, виділяти головне, висувати різні гіпотези, робити висновки; виховувати комунікативність.


Розробки уроків з трудового навчання. 8 клас | Переглядів: 2335 | Додав: SanSeich | Дата: 17.02.2014 | Коментарі (0)

Тема: Підготовка і планування роботи над проектом.

Мета: ознайомити зі змістом роботи над проектом «В’язання – старо¬винний цікавий корисний і захоплюючий вид рукоділля»; запропонувати ідеї виконання проекту; допомогти визначитися з темою, метою і задачами проекту, скорегувати план дій; розвивати уміння збирати, обробляти і ана-лізувати інформацію; виховувати дружелюбність, повагу один до одного.



Тема: Тематичний облік знань за розділами «Технологія вирощування рослин» і «Технологія догляду за тваринами». Проектна технологія.

Мета: оцінити рівень досягнень учнів за вивченими розділами; виявити недоліки у вивченні тем; ознайомити із проектною технологією, історією виникнення, видами проектів, послідовністю роботи над проектом, його захистом; розвивати уміння планувати свою роботу, формувати задачі про-екту, обґрунтовувати захист; виховувати особисту зацікавленість у здобутті знань, здатність працювати з іншими членами над проектом, виконуючи всілякі соціальні ролі (лідера, виконавця, посередника тощо).

Обладнання, матеріали, наочність: деякі види проектів з трудового навчання та інших предметів (інформаційні, творчі та ін.).



Тема: Первинна переробка продукції тваринництва.

Мета: ознайомити із технологією переробки м’ясо-молочної продук¬ції, розвивати бажання використовувати набуті знання на практиці; вихо¬вувати охайність і акуратність під час виконання практичної роботи.

Обладнання, матеріали, наочність: інструкційні картки, ілюстрації м’ясо-молочної продукції, продукти й інструменти для приготування напівфабрикатів.



Тема: Технологія розведення домашньої птиці.

Мета: ознайомити учнів з особливостями розведення і утримання водоплавної птиці (гусей і качок); формувати вміння порівнювати, уза-гальнювати, робити висновки; сприяти усвідомленню ролі птахівництва у житті людини.

Обладнання, матеріали, наочність: ілюстрації журналів із видами порід гусей, качок.



Тема: Первинна переробка продукції рослинництва. Поняття про умови зберігання врожаю.

Мета: ознайомити зі способами заготівлі та первинної переробки ово¬чів, умовами зберігання врожаю, технологією соління, квашення, консер¬вації, маринування; навчити порівнювати ці технології та використовувати їх під час домашньої заготівлі; виховувати культуру праці.

Обладнання, матеріали, наочність: інструкційні картки, продукти для квашення, ножі, дощечка, миска, каструлі.



Тема: Технологія вирощування плодових дерев.

Мета: познайомити із породами плодових дерев нашого регіону, зі способами розмноження та догляду; формувати вміння використовувати садовий інвентар, дотримуючись правил техніки безпеки.

Обладнання, матеріали, наочність: ілюстрації порід дерев, плодів, садо-вого інвентарю, ілюстрації шкідників саду.

 


Тема: Технологія вирощування кукурудзи та картоплі. Тематичний облік знань за розділом «Раціональне ведення домашнього господарства».

Мета: ознайомити з агротехнікою вирощування картоплі та кукурудзи, підготовкою ґрунтів, доглядом та біологічною стиглістю культур; розвива¬ти вміння аналізувати і систематизувати свої знання; оцінити досягнення учнів та виявити недоліки.

Обладнання, матеріали, наочність: плоди картоплі та кукурудзи, ілю-страції сільськогосподарських машин.



Тема: Харчова цінність риби та рибних продуктів. Страви з риби та рибних продуктів.

Мета уроку: спираючись на досвід учнів, розширити знання про харчо¬ву цінність риби та рибних продуктів, про прийоми обробки риби; навчити визначати доброякісність риби, готувати страви з риби; ознайомити з тер-мінами зберігання рибних продуктів; формувати в учнів самостійність, вміння порівнювати, робити висновки, сприяти вихованню дбайливого, шанобливого ставлення до своєї праці.

Обладнання, матеріали, наочність: таблиці «Сервірування столу», «Оформлення готових страв», ілюстрації, інструкційні картки, обробні дошки, столовий посуд, прибори для сервірування столу.



Тема: М’ясо, його значення для харчування людини. Доброякісність, терміни зберігання.

Практична робота. Приготування страв із м’яса та м’ясних продуктів.    

Мета уроку: поглибити знання учнів про значення м’яса та м’ясних продуктів у харчуванні людини; вдосконалювати прийоми первинної та теплової обробки м’яса; застосовувати свої знання і вміння при виконанні практичної роботи; формувати навички до раціональної організації робо-чого місця; виховувати культуру харчування та поведінки за столом.

Обладнання, матеріали, наочність: таблиці «Види м’ясних продуктів», «Сервірування столу», обробні дошки, кухонний інвентар, прибори.



1-10 11-20 21-29
Форма входу

Пошук

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2025 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz