Тема: В’язання спицями по колу. Вив’язування берета.
Мета: навчити плести вироби по колу; розвивати вміння в’язати спи¬цями, дотримуючись правил техніки безпеки та санітарно-гігієнічних вимог; продовжити формувати в учнів працьовитість, охайність і точність у виконанні розрахунків, розвивати прагнення доводити почате діло до кінця.
Обладнання, матеріали, наочність: інструменти для в’язання, в’язані вироби, ілюстрації з журналів, технологічні картки.
Тема: Традиції декоративно-ужиткового мистецтва в побуті. В’язання виробів спицями і гачком.
Мета: ознайомити із в’язанням як видом декоративно-прикладного мистецтва; навчити збільшувати або зменшувати кількість петель; поєд¬нувати в’язане спицями полотно із вив’язаними гачком узорами, плести найпростіші різнокольорові узори; виховувати естетичний смак.
Обладнання, матеріали, наочність: спиці, гачок, нитки для в’язання, зразки в’язаного полотна, узори для різнокольорового плетіння.
Тема: Бюджет сім’ї. Тематичне оцінювання за розділом «Техніка і технологічні процеси виготовлення виробів із конструкційних матеріалів».
Мета уроку: познайомити учнів з поняттям «бюджет», його структурою; вчити розраховувати особисті витрати; шукати шляхи економії та попо-внення сімейного бюджету; розвивати вміння планувати свою діяльність та витрати; виховувати ощадливість; оцінити знання учнів за розділом «Техніка і технологічні процеси виготовлення виробів із конструкційних матеріалів»; виявити недоліки у вивченні розділу.
Тема: Оцінка об’єктів і процесу технологічної діяльності. Професійна діяльність людини та її вибір.
Мета: Ознайомити з методами оцінювання якості виготовлених виро¬бів; оцінити рівень знань та виявити недоліки у вивченні розділу «Техніка і технологічні процеси виготовлення виробів із конструкційних матеріалів»; розкрити поняття «професія» і «професіограма»; ознайомити з класифікацією професій; формувати свідоме ставлення до вибору професії; сприяти вихованню всебічно розвиненої особистості.
Мета: Вдосконалити знання і вміння учнів щодо обробки країв виши¬того виробу; використати їх у процесі виконання практичної роботи; формувати навички раціональної організації робочого місця, виховувати охайність.
Обладнання, матеріали, наочність: вишитий виріб, інструменти і мате¬ріали для вишивання, інструкційні картки.
Мета: навчити виконувати пряму та косу лиштву, качалочкову гладь та занизування, дотримуючись створеної композиції та технології виконан¬ня; розвивати вміння правильно підбирати нитки і поєднувати кольори у вишивці; виховувати старанність та охайність під час вишивання.
Обладнання, матеріали, наочність: зразки вишитих виробів, інструмен¬ти і матеріали для вишивання, інструкційні картки.
Тема: Технологія виготовлення вишитих виробів. Лічильна гладь – поверхнево-нашивна лічильна техніка. Види гладі.
Мета: Ознайомити із видами лічильної гладі, сформулювати поняття «композиція»; розширити знання про основні правила побудови орна¬менту для вишивання; розвивати творчі здібності; виховувати шанобливе ставлення до традицій національної вишивки.
Обладнання, матеріали, наочність: ілюстрації вишивок, вишиті вироби, малюнки орнаментів, різнокольорові олівці, інструменти і матеріали для вишивання.
Тема: Остаточна обробка виробу. Контроль якості. ВТО.
Мета: розширити знання учнів про обробку виробу; вдосконалювати навички обробки низу сукні; формувати уміння здійснювати самокон¬троль і взаємоконтроль при оцінці якості пошитого виробу; розвивати вміння аналізувати свою діяльність.
Обладнання, матеріали, наочність: плечовий виріб, швацьке приладдя, зразки обробки низу виробів, інструкційні картки.
Тема: Проведення другої примірки. Повузлова обробка виробу.
Мета: навчити учнів проводити другу примірку, застосовувати знання та вміння про способи обробки на практиці; розвивати навички роботи на швейному устаткуванні; виховувати старанність, охайність та свідоме дотримання правил техніки безпеки.
Тема: Обробка горловини, пройм, виточок, бічних та плечо¬вих зрізів.
Мета: розширити знання учнів про обробку плечових і бічних зрізів; вдосконалювати навички обробки виточок; розвивати вміння застосову¬вати знання, отримані в попередні роки навчання на практиці; сприяти вихованню дбайливого, шанобливого ставлення до своєї праці.