. Розробки уроків з трудового навчання. 8 клас - Розробки уроків з трудового навчання - Каталог статей - Сайт вчителя трудового навчання
Мій сайт
Понеділок, 14.07.2025, 06:55
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Категорії розділу
Розробки уроків з трудового навчання. 1 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 2 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 3 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 4 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 5 клас [6]
Розробки уроків з трудового навчання. 6 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 7 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 8 клас [29]
Розробки уроків з трудового навчання. 9 клас [0]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Розробки уроків з трудового навчання » Розробки уроків з трудового навчання. 8 клас

У категорії матеріалів: 29
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Тема: В’язання спицями по колу. Вив’язування берета.

Мета: навчити плести вироби по колу; розвивати вміння в’язати спи¬цями, дотримуючись правил техніки безпеки та санітарно-гігієнічних вимог; продовжити формувати в учнів працьовитість, охайність і точність у виконанні розрахунків, розвивати прагнення доводити почате діло до кінця.

Обладнання, матеріали, наочність: інструменти для в’язання, в’язані вироби, ілюстрації з журналів, технологічні картки.


Розробки уроків з трудового навчання. 8 клас | Переглядів: 2053 | Додав: SanSeich | Дата: 16.02.2014 | Коментарі (0)

Тема: Традиції декоративно-ужиткового мистецтва в побуті. В’язання виробів спицями і гачком.

Мета: ознайомити із в’язанням як видом декоративно-прикладного мистецтва; навчити збільшувати або зменшувати кількість петель; поєд¬нувати в’язане спицями полотно із вив’язаними гачком узорами, плести найпростіші різнокольорові узори; виховувати естетичний смак.

Обладнання, матеріали, наочність: спиці, гачок, нитки для в’язання, зразки в’язаного полотна, узори для різнокольорового плетіння.



Тема: Бюджет сім’ї. Тематичне оцінювання за розділом «Техніка і технологічні процеси виготовлення виробів із конструкційних матеріалів».

Мета уроку: познайомити учнів з поняттям «бюджет», його структурою; вчити розраховувати особисті витрати; шукати шляхи економії та попо-внення сімейного бюджету; розвивати вміння планувати свою діяльність та витрати; виховувати ощадливість; оцінити знання учнів за розділом «Техніка і технологічні процеси виготовлення виробів із конструкційних матеріалів»; виявити недоліки у вивченні розділу.

Обладнання, матеріали, наочність: квитанція сплати комунальних послуг.



Тема: Оцінка об’єктів і процесу технологічної діяльності. Професійна діяльність людини та її вибір.

Мета: Ознайомити з методами оцінювання якості виготовлених виро¬бів; оцінити рівень знань та виявити недоліки у вивченні розділу «Техніка і технологічні процеси виготовлення виробів із конструкційних матеріалів»; розкрити поняття «професія» і «професіограма»; ознайомити з класифікацією професій; формувати свідоме ставлення до вибору професії; сприяти вихованню всебічно розвиненої особистості.


Тема: Обробка країв вишитого виробу. ВТО.

Мета: Вдосконалити знання і вміння учнів щодо обробки країв виши¬того виробу; використати їх у процесі виконання практичної роботи; формувати навички раціональної організації робочого місця, виховувати охайність.

Обладнання, матеріали, наочність: вишитий виріб, інструменти і мате¬ріали для вишивання, інструкційні картки.



Тема: Оздоблення виробу лічильною гладдю.

Мета: навчити виконувати пряму та косу лиштву, качалочкову гладь та занизування, дотримуючись створеної композиції та технології виконан¬ня; розвивати вміння правильно підбирати нитки і поєднувати кольори у вишивці; виховувати старанність та охайність під час вишивання.

Обладнання, матеріали, наочність: зразки вишитих виробів, інструмен¬ти і матеріали для вишивання, інструкційні картки.



Тема: Технологія виготовлення вишитих виробів. Лічильна гладь – поверхнево-нашивна лічильна техніка. Види гладі.

Мета: Ознайомити із видами лічильної гладі, сформулювати поняття «композиція»; розширити знання про основні правила побудови орна¬менту для вишивання; розвивати творчі здібності; виховувати шанобливе ставлення до традицій національної вишивки.

Обладнання, матеріали, наочність: ілюстрації вишивок, вишиті вироби, малюнки орнаментів, різнокольорові олівці, інструменти і матеріали для вишивання.



Тема: Остаточна обробка виробу. Контроль якості. ВТО.

Мета: розширити знання учнів про обробку виробу; вдосконалювати навички обробки низу сукні; формувати уміння здійснювати самокон¬троль і взаємоконтроль при оцінці якості пошитого виробу; розвивати вміння аналізувати свою діяльність.

Обладнання, матеріали, наочність: плечовий виріб, швацьке приладдя, зразки обробки низу виробів, інструкційні картки.



Тема: Проведення другої примірки. Повузлова обробка виробу.

Мета: навчити учнів проводити другу примірку, застосовувати знання та вміння про способи обробки на практиці; розвивати навички роботи на швейному устаткуванні; виховувати старанність, охайність та свідоме дотримання правил техніки безпеки.

Обладнання, матеріали, наочність: швейний виріб, швацьке приладдя, інструкційні картки.



Тема: Обробка горловини, пройм, виточок, бічних та плечо¬вих зрізів.

Мета: розширити знання учнів про обробку плечових і бічних зрізів; вдосконалювати навички обробки виточок; розвивати вміння застосову¬вати знання, отримані в попередні роки навчання на практиці; сприяти вихованню дбайливого, шанобливого ставлення до своєї праці.

Обладнання, матеріали, наочність: швейний виріб, швацьке приладдя, інструкційні картки, ілюстрації журналів мод.



1-10 11-20 21-29
Форма входу

Пошук

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2025 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz