Тема: Технічне конструювання. Мірки, необхідні для побудо¬ви креслення основи плечового виробу. Побудова креслення основи плечового виробу у М1:4.
Мета: закріпити знання учнів про основні етапи моделювання; навчи¬ти будувати основу креслення плечового виробу у М 1:4; розвивати вміння точно і правильно знімати викрійки, необхідні для побудови плечового виробу, мірки; виховувати старанність, терпіння, витримку, спостережливість.
Обладнання, матеріали, наочність: навчальний манекен, сантиметрова стрічка, тасьма для підперізування фігури, лінійка закрійника, інструкцій¬ні картки.
Тема: Художнє конструювання виробів. Поняття про стиль, силует. Складання ескізу моделі плечового виробу.
Мета: сформувати поняття «силует», «стиль», ознайомити з факто¬рами, що впливають на вибір плечового виробу; навчити складати ескіз плечового виробу та опис моделі; розвивати просторову уяву; виховувати акуратність під час виконання практичної роботи.
Обладнання, матеріали, наочність: ілюстрації з журналів мод, зразки матеріалів, фурнітури, аркуш паперу А-4, приладдя для малювання.
Тема: Основна робота над проектом та консультації вчителя Мета:
вчити виготовляти в’язані вироби; дотримуватись правил техніки безпеки
та санітарно-гігієнічних вимог; розвивати уміння ефективно співпрацювати
під час групової роботи; закріплювати навички самостійної роботи. Обладнання, матеріали, наочність: інструкційні картки, інструмнти для виготовлення в’язаних виробів.
Тема: Вступ. Відомості про основні базові технології. Об’єкти технологічної діяльності. Методи проектування Мета: ознайомити
із програмою та об’єктами праці у 8 класі; розширити знання учнів про
сучасні технології; розглянути сучасні модні тенденції підліткової моди;
сформувати поняття «мода»; розвивати мислення, створюючи моделі виробів
з ідеальними властивостями; сформувати потрібність творити прекрасне,
непримиримість до посередньої праці. Обладнання, матеріали, наочність: стенди «Правила внутрішнього розпорядку в шкільній майстерні», журнали мод, папір, приладдя для малювання.
Мета: оцінити
зусилля, творчий підхід кожної групи, виявити недоліки під час роботи
над проектом; створити атмосферу активної пізнавальної діяльності учнів;
виховувати самостійність під час пошукової діяльності, пріоритет
творчості; навчити стежити за презентованою інформацією.