. Розробки уроків з трудового навчання - Каталог статей - Сайт вчителя трудового навчання
Мій сайт
Понеділок, 14.07.2025, 05:42
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Категорії розділу
Розробки уроків з трудового навчання. 1 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 2 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 3 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 4 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 5 клас [6]
Розробки уроків з трудового навчання. 6 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 7 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 8 клас [29]
Розробки уроків з трудового навчання. 9 клас [0]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Розробки уроків з трудового навчання

У розділі матеріалів: 35
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 4 »

Тема: Технологія розведення домашньої птиці.

Мета: ознайомити учнів з особливостями розведення і утримання водоплавної птиці (гусей і качок); формувати вміння порівнювати, уза-гальнювати, робити висновки; сприяти усвідомленню ролі птахівництва у житті людини.

Обладнання, матеріали, наочність: ілюстрації журналів із видами порід гусей, качок.


Розробки уроків з трудового навчання. 8 клас | Переглядів: 1262 | Додав: SanSeich | Дата: 16.02.2014 | Коментарі (0)

Тема: Первинна переробка продукції рослинництва. Поняття про умови зберігання врожаю.

Мета: ознайомити зі способами заготівлі та первинної переробки ово¬чів, умовами зберігання врожаю, технологією соління, квашення, консер¬вації, маринування; навчити порівнювати ці технології та використовувати їх під час домашньої заготівлі; виховувати культуру праці.

Обладнання, матеріали, наочність: інструкційні картки, продукти для квашення, ножі, дощечка, миска, каструлі.



Тема: Технологія вирощування плодових дерев.

Мета: познайомити із породами плодових дерев нашого регіону, зі способами розмноження та догляду; формувати вміння використовувати садовий інвентар, дотримуючись правил техніки безпеки.

Обладнання, матеріали, наочність: ілюстрації порід дерев, плодів, садо-вого інвентарю, ілюстрації шкідників саду.

 


Тема: Технологія вирощування кукурудзи та картоплі. Тематичний облік знань за розділом «Раціональне ведення домашнього господарства».

Мета: ознайомити з агротехнікою вирощування картоплі та кукурудзи, підготовкою ґрунтів, доглядом та біологічною стиглістю культур; розвива¬ти вміння аналізувати і систематизувати свої знання; оцінити досягнення учнів та виявити недоліки.

Обладнання, матеріали, наочність: плоди картоплі та кукурудзи, ілю-страції сільськогосподарських машин.



Тема: Харчова цінність риби та рибних продуктів. Страви з риби та рибних продуктів.

Мета уроку: спираючись на досвід учнів, розширити знання про харчо¬ву цінність риби та рибних продуктів, про прийоми обробки риби; навчити визначати доброякісність риби, готувати страви з риби; ознайомити з тер-мінами зберігання рибних продуктів; формувати в учнів самостійність, вміння порівнювати, робити висновки, сприяти вихованню дбайливого, шанобливого ставлення до своєї праці.

Обладнання, матеріали, наочність: таблиці «Сервірування столу», «Оформлення готових страв», ілюстрації, інструкційні картки, обробні дошки, столовий посуд, прибори для сервірування столу.



Тема: М’ясо, його значення для харчування людини. Доброякісність, терміни зберігання.

Практична робота. Приготування страв із м’яса та м’ясних продуктів.    

Мета уроку: поглибити знання учнів про значення м’яса та м’ясних продуктів у харчуванні людини; вдосконалювати прийоми первинної та теплової обробки м’яса; застосовувати свої знання і вміння при виконанні практичної роботи; формувати навички до раціональної організації робо-чого місця; виховувати культуру харчування та поведінки за столом.

Обладнання, матеріали, наочність: таблиці «Види м’ясних продуктів», «Сервірування столу», обробні дошки, кухонний інвентар, прибори.



Тема: В’язання спицями по колу. Вив’язування берета.

Мета: навчити плести вироби по колу; розвивати вміння в’язати спи¬цями, дотримуючись правил техніки безпеки та санітарно-гігієнічних вимог; продовжити формувати в учнів працьовитість, охайність і точність у виконанні розрахунків, розвивати прагнення доводити почате діло до кінця.

Обладнання, матеріали, наочність: інструменти для в’язання, в’язані вироби, ілюстрації з журналів, технологічні картки.



Тема: Традиції декоративно-ужиткового мистецтва в побуті. В’язання виробів спицями і гачком.

Мета: ознайомити із в’язанням як видом декоративно-прикладного мистецтва; навчити збільшувати або зменшувати кількість петель; поєд¬нувати в’язане спицями полотно із вив’язаними гачком узорами, плести найпростіші різнокольорові узори; виховувати естетичний смак.

Обладнання, матеріали, наочність: спиці, гачок, нитки для в’язання, зразки в’язаного полотна, узори для різнокольорового плетіння.



Тема: Бюджет сім’ї. Тематичне оцінювання за розділом «Техніка і технологічні процеси виготовлення виробів із конструкційних матеріалів».

Мета уроку: познайомити учнів з поняттям «бюджет», його структурою; вчити розраховувати особисті витрати; шукати шляхи економії та попо-внення сімейного бюджету; розвивати вміння планувати свою діяльність та витрати; виховувати ощадливість; оцінити знання учнів за розділом «Техніка і технологічні процеси виготовлення виробів із конструкційних матеріалів»; виявити недоліки у вивченні розділу.

Обладнання, матеріали, наочність: квитанція сплати комунальних послуг.



Тема: Оцінка об’єктів і процесу технологічної діяльності. Професійна діяльність людини та її вибір.

Мета: Ознайомити з методами оцінювання якості виготовлених виро¬бів; оцінити рівень знань та виявити недоліки у вивченні розділу «Техніка і технологічні процеси виготовлення виробів із конструкційних матеріалів»; розкрити поняття «професія» і «професіограма»; ознайомити з класифікацією професій; формувати свідоме ставлення до вибору професії; сприяти вихованню всебічно розвиненої особистості.


Форма входу

Пошук

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2025 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz