Мета: Вдосконалити знання і вміння учнів щодо обробки країв виши¬того виробу; використати їх у процесі виконання практичної роботи; формувати навички раціональної організації робочого місця, виховувати охайність.
Обладнання, матеріали, наочність: вишитий виріб, інструменти і мате¬ріали для вишивання, інструкційні картки.
Мета: навчити виконувати пряму та косу лиштву, качалочкову гладь та занизування, дотримуючись створеної композиції та технології виконан¬ня; розвивати вміння правильно підбирати нитки і поєднувати кольори у вишивці; виховувати старанність та охайність під час вишивання.
Обладнання, матеріали, наочність: зразки вишитих виробів, інструмен¬ти і матеріали для вишивання, інструкційні картки.
Тема: Технологія виготовлення вишитих виробів. Лічильна гладь – поверхнево-нашивна лічильна техніка. Види гладі.
Мета: Ознайомити із видами лічильної гладі, сформулювати поняття «композиція»; розширити знання про основні правила побудови орна¬менту для вишивання; розвивати творчі здібності; виховувати шанобливе ставлення до традицій національної вишивки.
Обладнання, матеріали, наочність: ілюстрації вишивок, вишиті вироби, малюнки орнаментів, різнокольорові олівці, інструменти і матеріали для вишивання.
Тема: Остаточна обробка виробу. Контроль якості. ВТО.
Мета: розширити знання учнів про обробку виробу; вдосконалювати навички обробки низу сукні; формувати уміння здійснювати самокон¬троль і взаємоконтроль при оцінці якості пошитого виробу; розвивати вміння аналізувати свою діяльність.
Обладнання, матеріали, наочність: плечовий виріб, швацьке приладдя, зразки обробки низу виробів, інструкційні картки.
Тема: Проведення другої примірки. Повузлова обробка виробу.
Мета: навчити учнів проводити другу примірку, застосовувати знання та вміння про способи обробки на практиці; розвивати навички роботи на швейному устаткуванні; виховувати старанність, охайність та свідоме дотримання правил техніки безпеки.
Тема: Обробка горловини, пройм, виточок, бічних та плечо¬вих зрізів.
Мета: розширити знання учнів про обробку плечових і бічних зрізів; вдосконалювати навички обробки виточок; розвивати вміння застосову¬вати знання, отримані в попередні роки навчання на практиці; сприяти вихованню дбайливого, шанобливого ставлення до своєї праці.
Тема: Монтаж виробів. Підготовка виробу до першої примірки. Правила проведення першої примірки.
Мета: вдосконалити знання учнів про послідовність пошиття суцільнокроєного плечового виробу без коміра та рукава; розширити знання учнів про правила проведення першої примірки, навчити усувати дефекти, що виникли; формувати вміння здійснювати взаємоконтроль під час виконан-ня практичної роботи.
Тема: Види технологічних процесів. Розмічання. Різання. Розкроювання виробу
Мета: ознайомити учнів зі способом механічного різання на вироб¬ництві; поглибити знання та вміння учнів про технологію розкроювання швейного виробу; вдосконалювати уміння правильно розкладати лекала на тканині та виконувати розкроювання, свідомо дотримуючись правил безпечної праці.
Тема: Моделювання плечового виробу способом переміщення нагрудної виточки.
Мета: навчити переміщувати нагрудну виточку у п’ять основних напрямків; будувати креслення основи у М 1:1, розробити фасон плечо¬вого виробу, використовуючи переміщення нагрудної виточки; розвивати уяву і творче мислення; виховувати охайність і самостійність під час вико¬нання практичної роботи.
Тема: Конструкційні матеріали та їх вибір. Тематичне оцінювання за розділом «Проектування виробів».
Мета: ознайомити з класифікацією хімічних волокон, їх виробництвом, перевагами та недоліками порівняно з натуральними матеріалами; розви¬вати вміння порівнювати, систематизувати; виховувати свідоме ставлення до екологічних проблем, які спричиняє виробництво хімічних волокон; оцінити навчальні досягнення учнів, виявити недоліки у вивченні розділу.
Обладнання, матеріали, наочність: зразки тканин із хімічних волокон, ілюстрації швейних виробів.