. Розробки уроків з трудового навчання - Каталог статей - Сайт вчителя трудового навчання
Мій сайт
Понеділок, 14.07.2025, 04:16
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Категорії розділу
Розробки уроків з трудового навчання. 1 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 2 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 3 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 4 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 5 клас [6]
Розробки уроків з трудового навчання. 6 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 7 клас [0]
Розробки уроків з трудового навчання. 8 клас [29]
Розробки уроків з трудового навчання. 9 клас [0]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Розробки уроків з трудового навчання

У розділі матеріалів: 35
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 »

Тема: Обробка країв вишитого виробу. ВТО.

Мета: Вдосконалити знання і вміння учнів щодо обробки країв виши¬того виробу; використати їх у процесі виконання практичної роботи; формувати навички раціональної організації робочого місця, виховувати охайність.

Обладнання, матеріали, наочність: вишитий виріб, інструменти і мате¬ріали для вишивання, інструкційні картки.


Розробки уроків з трудового навчання. 8 клас | Переглядів: 1957 | Додав: SanSeich | Дата: 14.02.2014 | Коментарі (0)

Тема: Оздоблення виробу лічильною гладдю.

Мета: навчити виконувати пряму та косу лиштву, качалочкову гладь та занизування, дотримуючись створеної композиції та технології виконан¬ня; розвивати вміння правильно підбирати нитки і поєднувати кольори у вишивці; виховувати старанність та охайність під час вишивання.

Обладнання, матеріали, наочність: зразки вишитих виробів, інструмен¬ти і матеріали для вишивання, інструкційні картки.



Тема: Технологія виготовлення вишитих виробів. Лічильна гладь – поверхнево-нашивна лічильна техніка. Види гладі.

Мета: Ознайомити із видами лічильної гладі, сформулювати поняття «композиція»; розширити знання про основні правила побудови орна¬менту для вишивання; розвивати творчі здібності; виховувати шанобливе ставлення до традицій національної вишивки.

Обладнання, матеріали, наочність: ілюстрації вишивок, вишиті вироби, малюнки орнаментів, різнокольорові олівці, інструменти і матеріали для вишивання.



Тема: Остаточна обробка виробу. Контроль якості. ВТО.

Мета: розширити знання учнів про обробку виробу; вдосконалювати навички обробки низу сукні; формувати уміння здійснювати самокон¬троль і взаємоконтроль при оцінці якості пошитого виробу; розвивати вміння аналізувати свою діяльність.

Обладнання, матеріали, наочність: плечовий виріб, швацьке приладдя, зразки обробки низу виробів, інструкційні картки.



Тема: Проведення другої примірки. Повузлова обробка виробу.

Мета: навчити учнів проводити другу примірку, застосовувати знання та вміння про способи обробки на практиці; розвивати навички роботи на швейному устаткуванні; виховувати старанність, охайність та свідоме дотримання правил техніки безпеки.

Обладнання, матеріали, наочність: швейний виріб, швацьке приладдя, інструкційні картки.



Тема: Обробка горловини, пройм, виточок, бічних та плечо¬вих зрізів.

Мета: розширити знання учнів про обробку плечових і бічних зрізів; вдосконалювати навички обробки виточок; розвивати вміння застосову¬вати знання, отримані в попередні роки навчання на практиці; сприяти вихованню дбайливого, шанобливого ставлення до своєї праці.

Обладнання, матеріали, наочність: швейний виріб, швацьке приладдя, інструкційні картки, ілюстрації журналів мод.



Тема: Монтаж виробів. Підготовка виробу до першої примірки. Правила проведення першої примірки.

Мета: вдосконалити знання учнів про послідовність пошиття суцільнокроєного плечового виробу без коміра та рукава; розширити знання учнів про правила проведення першої примірки, навчити усувати дефекти, що виникли; формувати вміння здійснювати взаємоконтроль під час виконан-ня практичної роботи.

Обладнання, матеріали, наочність: деталі крою, кравецьке приладдя.



Тема: Види технологічних процесів. Розмічання. Різання. Розкроювання виробу

Мета: ознайомити учнів зі способом механічного різання на вироб¬ництві; поглибити знання та вміння учнів про технологію розкроювання швейного виробу; вдосконалювати уміння правильно розкладати лекала на тканині та виконувати розкроювання, свідомо дотримуючись правил безпечної праці.

Обладнання, матеріали, наочність: ілюстрації, тканина, лекала, електропривод швейної машини, ножиці, кравецькі шпильки.



Тема: Моделювання плечового виробу способом переміщення нагрудної виточки.

Мета: навчити переміщувати нагрудну виточку у п’ять основних напрямків; будувати креслення основи у М 1:1, розробити фасон плечо¬вого виробу, використовуючи переміщення нагрудної виточки; розвивати уяву і творче мислення; виховувати охайність і самостійність під час вико¬нання практичної роботи.

Обладнання, матеріали, наочність: трафарети основи плечового виробу, лінійка закрійника, різнокольоровий папір, ножиці, ілюстрації журналів мод.



Тема: Конструкційні матеріали та їх вибір. Тематичне оцінювання за розділом «Проектування виробів».

Мета: ознайомити з класифікацією хімічних волокон, їх виробництвом, перевагами та недоліками порівняно з натуральними матеріалами; розви¬вати вміння порівнювати, систематизувати; виховувати свідоме ставлення до екологічних проблем, які спричиняє виробництво хімічних волокон; оцінити навчальні досягнення учнів, виявити недоліки у вивченні розділу.

Обладнання, матеріали, наочність: зразки тканин із хімічних волокон, ілюстрації швейних виробів.



Форма входу

Пошук

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2025 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz